گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

از من بادام زمینی بخر اول نیم کیلو مجانی برات میفرستم بخور

از من بخر از من بخر منتظر تماس شما هستم از من بادام زمینی بخر اول نیم کیلو مجانی برات میفرستم بخور  اگر خوردی  دیدی  خوشمزه هست  خوشت  اومد و مزه اش  به  دهان شما  نشست و دوست داشتید  بخرید  از من بخر  چه  کسی  بهتر  ار این که  اول  مجانی  بادام را به  اندازه  کافی  تست می کنید  می  خورید  بعدش  همان  بادام  زمینی  را می خرید  و  میگن  مشت  نمونه  خروار  هست این  فرصت  بی نظیر تا  3 ماه  ادامه  داره بادام  زمینی  همان طور که می  دانید  و  بارها  از  اینترنت یا  جاههای  گوناگون  در مورد  خاصیت  بادام  زمینی  خوانده اید  سرشار  از  پتاسیم هست  برای  سلامتی  قلب هم خیلی خیلی  مفید  است  شما  اگر  بادام  زمینی خوشمزه  درجه  یک  ارزانتر از همه جا می  خواهید  به بگید در حال حاضر قیمت بادام درجه یک 55  هزار تومان است از من  47 هزار تومان بخرید  7  هزار توان  ارزانتر از ارزانترین جاهها.........................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.