گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

PooCoin با هر بار استفاده 8 درصد هزینه تراکنش دریافت می

ooCoin یک مبادله ارز رمزنگاری شده با رمز مخصوص به خود است که دارای نام یکسانی است. اخیراً روند رو به رشدی داشته است و توجه معامله گران کنجکاو را که به دنبال سرمایه گذاری هستند جلب کرده است. بنابراین ، قیمت رمز ارز PooCoin چقدر است؟ در اینجا توضیحی درباره ارزش فعلی ، نحوه خرید توکن و نماد تیک تیک برای شناسایی آنها آمده است.


توکن رمزنگاری PooCoin توضیح داده شد

توکن رمزنگاری PooCoin توضیح داده شد

در اینجا همه اطلاعات لازم برای دانستن توکن های PooCoin آمده است:


POOCOIN فعلی قیمت CRYPTO

قیمت رمزنگاری توکن PooCoin فعلی 2.82 دلار است. PooCoin در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است ، هرچند که 81 درصد از سه ماه پیش به 15.08 دلار رسیده است.


بدیهی است که قیمت PooCoin بسیار ناپایدار است. این چیز جدیدی در بازار ارزهای رمزنگاری شده نیست ، اگرچه به عنوان یک نمونه بسیار قوی برجسته می شود.


نحوه خرید توکن های POOCOIN CRYPTO

از PancakeSwap دیدن کنید.

روی "من می فهمم" و سپس "وارد کردن" کلیک کنید.

یک کیف پول رمزنگاری شده را به PancakeSwap وصل کنید.

اطمینان حاصل کنید که کیف پول حاوی BNB است.

مقدار BNB را برای مبادله با POOCOIN انتخاب کنید.

لغزش را روی 9 درصد تنظیم کنید.

مبادله را کامل کنید

سمبول پوکوئین چیست؟

$ POOCOIN نماد PooCoin است.


  کن مراقب نماد تیک تیک POOCOIN به عنوان یک شناسه جهانی در مبادلات ارزهای رمزنگاری شده باشید. در حال حاضر ، معامله گران می توانند از طریق وب سایت و PancakeSwap روی PooCoin سرمایه گذاری کنند. اگرچه قیمت رمز ارز PooCoin در نمودارهای متعدد ظاهر می شود ، اما در حال حاضر برای خرید از مکان هایی مانند Binance ، Crypto.com و Coinbase در دسترس نیست.


PooCoin با هر بار استفاده 8 درصد هزینه تراکنش دریافت می کند. نیمی از این مقدار در بین دارندگان توکن توزیع می شود ، در حالی که نیمی دیگر سوخته است. حداکثر عرضه 10.000.000 است - در حال حاضر ، 5.575.739 در گردش وجود دارد.


در دیگر اخبار ارزهای رمزنگاری شده ، Dogecoin و Ethereum روی یک پل DOGE-ETH در حال همکاری هستند. این در شرایطی است که نگرانی در مورد ممنوعیت احتمالی Dogecoin به دلیل قوانین جدید در آسیا وجود دارد. هیچ نشانه ای مبنی بر وضع این قوانین در ایالات متحده وجود ندارد ، اگرچه برخی ایالت ها از اجرای قوانین بحث برانگیز فناوری بیزار نیستند