گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

چگونه خواب را به واقعیت تبدیل کنیم؟ آیا میشه یک خواب زیبا را

چگونه خواب را  به  واقعیت  تبدیل  کنیم؟  آیا  میشه  یک  خواب  زیبا را که  همین دیشب  دیدیم یا  فردا  می بینیم به  واقعیت تبدیل کرد تقریبا  جواب  مثبت  است  و  همه  دنیاهای  مجازی  یا  رویا دیدن  شبانه که  خواب  است می توان  دقیقا  واقعی  کرد  اما  چگونه  چنین  کاری  می  توان  راحت  انجام  داد؟ فرض  کنیم  ما می خواهیم  خوابی  را  چند روز پیش دیدیم و از  ان خواب  خیلی  لذت  بردیم و  حتی تمام  لحظات  ان خواب  را یادمان هست و این خواب را برای  همه  هم  دوست  داریم  تعریف کنیم و  فوری در  گوگل تعبیر  خواب را می نویسیم تا  ببینیم  این  خوابی که  دیشب  دیدیم تعبیرش چیست؟حالا فرض کنیم  همین  دیشب خواب دیدیم بادام  زمینی  خریدیم  و  داریم  می خوریم تعبیرش این است  بدن  نیاز  شدید  به  بادام  دارد همین امروز  صبح یا همین  الان  تصمیم می گیریم  بادام  زمینی بخریم  و  بخوریم اون هم از همین  جا  از همین  وبلاگ......

چگونه خواب را به واقعیت تبدیل کنیم؟ آیا میشه یک خواب زیبا

چگونه خواب را  به  واقعیت  تبدیل  کنیم؟  آیا  میشه  یک  خواب  زیبا را که  همین دیشب  دیدیم یا  فردا  می بینیم به  واقعیت تبدیل کرد تقریبا  جواب  مثبت  است  و  همه  دنیاهای  مجازی  یا  رویا دیدن  شبانه که  خواب  است می توان  دقیقا  واقعی  کرد  اما  چگونه  چنین  کاری  می  توان  راحت  انجام  داد؟ فرض  کنیم  ما می خواهیم  خوابی  را  چند روز پیش دیدیم و از  ان خواب  خیلی  لذت  بردیم و  حتی تمام  لحظات  ان خواب  را یادمان هست و این خواب را برای  همه  هم  دوست  داریم  تعریف کنیم و  فوری در  گوگل تعبیر  خواب را می نویسیم تا  ببینیم  این  خوابی که  دیشب  دیدیم تعبیرش چیست؟حالا فرض کنیم  همین  دیشب خواب دیدیم بادام  زمینی  خریدیم  و  داریم  می خوریم تعبیرش این است  بدن  نیاز  شدید  به  بادام  دارد همین امروز  صبح یا همین  الان  تصمیم می گیریم  بادام  زمینی بخریم  و  بخوریم اون هم از همین  جا  از همین  وبلاگ......

چرا جیمی دنیا اومد؟

جیمی چرا به دنیا اومد؟ او فقط به خاطر این دنیا اومد  که بادام زمینی  بخوره  پس از چند سال زندگی بمیره مثل همه آدمهای دنیا چه آنهایی که  آمدند  زندگی  کردند و مردند  چه  آنهایی که  در حال زندگی کردن هستند اما عده ای از  آدمها  هستند که  در  صف  به  دنیا  آمدن  قرار دارند  تقریبا این صف هر سال کمتر میشه چون کمتر  آدمی هست که حال  و  حوصله به دنیا امدن بچه رو داشته باشند چون بسیاری از ادمها هنوز  خودشان در آرزوی  بچگی شان موندن چه برسه به  نوجوانی یا  جوانی یا پیری به هر حال  دنیا به این صورته ادمها میان که  بمیرن شاید  تنها  موجوداتی که  نمی  میرند  ادمهای  فضایی باشه مثلا  موجودات  فضایی اگر انها  در همین  جهانی  که ما داریم  زندگی  می کنند انها نیز در حال  زندگی  هستند به هر  حال  به  سختی میشه  این  موجودات  فرا زمینی را دید  و  اگر  هم  یکنفر  انها رو  می بینه  فوری  یه  فیلم  10  ثانیه ای  می گیره  و  بعدش دیگه  هیچی....ما همه آخرش میمیریم  من میدونم حالا بگو چرا جیمی دنیا اومد؟ میریم  سراغ  جدول  حرف  ب ... یعنی  بادام  زمینی.........

تثمیمت رو بگیر من هم گفتم فعلا نمیخوام بمیرم تا این حرفو زدم

چی شد که  نمردی  و  هنوز  زنده ای؟ راستش رو بخوای دقیقا در آخرین  لحظه یعنی 1 ثانیه موند که  بمیرم  ترسیدم و از مرگ فرار کردم  گفتم نمیخوام بمیرم شاید واقعا بمیرم و اگر بمیرم اونوقت دیگه  زنده نیستم و شاید هنوز  دلبستگی  و وابستگی به دنیا و زندگی  دارم مگه دست  خودته که  بمیری  یا  نمیری  یا  دقیقا  در آخرین  لحظه تصمیم  بگیری و زنده بمونی  آیا  ازراییل فرصت میده که  برگردی  بیای  این دنیا راستش  آره  تقریبا  دست  خود  من بود  اون  هزراییل که کیاد کاری  به  ادم  نداره  قبل  از مردن به ادم میگه  اومدم  جونت را  بگیرم  و تو بزودی  میمیری بعدش ادم  باورش  نمیشه  که  راستی  راستی  میخواد  بمیره  و این  شوخی  نیست به خاطر همین ادم  در شک و  تردید قرار میگیره  ایا  واقعا داره  میمیره  یا این یک  شوخی هست و  همه  چیز رو داره  خواب میبینه اما این ازراییل که میاد باید  باور کرد که  اصلا با کسی  شوخی  نداره  اون  فقط یک ماموره و کاره خودش انجام میده اما ازراییل  مهربونه خیلی مهربون مردم آزار نیست قبل از مردن به  ادم  یه  لذتی میده که ادم دوست داره  زود و فوری تا دیر نشده  بمیره اما  فقط چون  باورش  نمیشه به  ازراعیل میگه میتونم یه لخظه برم و بعدش بر کی گردم  منو  بکش ازراییل لذت رو بیشتر میکنه و میگه  مگه  داری  لذت نمی بری من که همه  لذتهای  دنیا رو یکجا به تو دادم و از این پس نیز  لذت هر لحظه بیشتر و بیشتر میده با من بیا و بریم به ان دنیا اما ادم با اینکه  دلش میخواد بره فقط یه شک کوچک که ایا اینها  وهم و خیاله یا  واقعی یه فرصت ک.چک کیخواد برگرده و بعدش با عزاییال بره به اون ددنیا اما  ازراییل میگه  اگه  بری دیگه به این  زودی ها  نمیام  دنبالت پس  زود تثمیمت رو بگیر من هم گفتم فعلا نمیخوام بمیرم تا این حرفو زدم  همه جا  روشن شد  نوری  بسیار شدید  و پس از اون  دیدم  ازراییل نیست و من هستم مثل دیروز مثل روزهای قبل و پشیمون شدم چرا با اون نرفتم این یک  واقعیت بود و ازراییل با  مهربونی  تمام  اومده بود فقط یادمه در آخرین  لحظه به من گفت  میخوای  بری  برو  اما  خیلی  پشیمون میشی... افسوس.......................

کاش همه دنیا یکی میشد مثل اون دوران عصر حجر

یعنی میاد میشه  یه روری که  دوباره  روزگار روزگار بشه  اگر  دستهای منو  بگیری با هم بمونیم با هم  بخونیم  تا  سحر بیدار  بشیم وقتی تو پیشم  نیستی  همه  غمهای دنیا  توی دلم  هست .. نفرین به اون کسی که  بین ما  خط  جدایی کشیده ...چرا  زمستونم بهار  نمیشه  شاید  اونی که  ما رو از هم جدا  کرده  به  درد  من و تو  دچار بشه تو نیستی  اما  صدات  هست صدات  قلبمو لرزونده کاش میشد به چای 2 تا پا 2 تا بال داشتم کاش میشد میتونستم  بپرم  پرواز  کنم و دلتنگی هامو با تو تقسیم می کردم تو اونور دنیایی من  این ور  دنیام  ما  به هم  نمی  رسیم مثل  خورشید به ماه اما ما به هم  محتاجیم مثل  ماهی  به  آب کاش میشد دنیا  یه  تکونی  میخورد و ما  می تونستیم  جا به جا  بشیم  ما به هم  برسیم اونی  که  خط  جدایی  بین ما  2  تا  کشیده کاش هرگز پا به این دنیا نمی  ذاشت نمی دونم شاید  باید  برای همیشه  فراموشت کنم  اما  دل رو  چی  کنم  دلم رو که در سینه ام  زندانیه اه کاش میشد من و تو به هم  برسیم  عشق زیباست اما به شرطی که با هم باشیم  اگر  عشق با هم  نباشه  خیلی  سخته حرف  زدن  اسونه  اما نمی دونم  چه  جوری به تو  برم کاش با هم میموندیم چه کسی  خط  جدایی بین من و تو  کشیده  چرا  زمستونم  بهار  نمیشه....