گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

هر وقتی چرت و پرت می نویسم وبلاگم کلیک زیاد میخوره حتی همین الان

هر وقتی چرت و پرت می نویسم وبلاگم کلیک زیاد میخورحتی همین الان که دارم میگم چرت و پرت می نویسم . اصلا این  نوشته ها  هیچ  معنا  و  مفهومی هم نداره و همینجوری برای  پر کردن  وقت داره هدر میره می نویسم مثلا الان در آخرین  آمار  تعداد بازدیدکنندگان را نوشته 505 نفر یعنی  همه  بازدیدکنندگانی که تشریف آوردند و وبلاگ رو  نگاه کردند یا  کلیک کردند اما 10  دقیقه بعد اره در کتر از 10  دقیقه ناگهان این  عدد این  تعداد شماره  تغیر زیادی می کنه  نمی دونم  راستی راستی کیک میخوره یا این  کلیکها  قاطی کرده  شاید هم این  نوشته ها جالبه که خودم  ازش  خبر  ندارم خوب بریم  سر اصل مطلب 20 دقیقه دیگه  امار رو  همینجا می نویسم.....

نظرات 2 + ارسال نظر
پروفسور پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 18:16 http://otagham.blogsky.com

خیلیا هم از وبلاگ هایی که چرت و پرت مینویسن خوششون میاد. از جمله خودم!

اوه هه هه راستش منم همینطور به نظر شما خوردن بستنی وقتی در خیابون راه میرید، زشته؟ حالا یه چیز عجیبتر نمیدونم چه اسراری رازهایی در این زندگی هست دیروز با دوستم داشتم بستنی میخوردم توی خیابون راه میرفتیم اون هی می گفت تموم کن زشته ما بچه که نیستیم گفتم نه من دوست دارم داره مزه میده به مردم چی کار دارم خوردم الان در وبلاگ زیبای شما خوندم به نظر شما خوردن بستنی وقتی در خیابون راه میرید، زشته؟ .... otagham.blogsky.com

پروفسور پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 18:14 http://otagham.blogsky.com

آمار بلاگ اسکای خرابه جدی نگیر!

آهان ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.