گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

میخوام رشد کنم خدایا بگو بارون بباره بادام زمینی هستم

خیلی دلم میخواد دوباره رویام که بهار قشنگ هست بیاد و بازارم پر رونق بشه خدایا بگو بارون بباره زمین خشکم رو تر کنه آخه میدونی اگه بارون بباره میتوانم دوباره جون بگیرم درختان سرسبز می شوند پرنده ها به آشیونه هاشون بر می گردند خدایا بگو این ابرهای  سیاه  ببارند که پشت سرش دوباره خورشید خانوم با لبی خندان بیاد بگو بارون بباره تا چیکه چیکه های بارون بشینند روی پنجره چوبی اتاقها و ریختن قطره قطره جباب بارون رو ببینم بادام زمینی هستم نیاز به اب دارم نمیخوام در کویر بی آب و علف بمیرم اگه بارون بباره اروم اروم نم نم میتونم رشد کنم قد بکشم بارون میتونه فقط بارون میتونه........عید بادام زمینی یادت نره بادام زمینی خوشرنگ با نمک و خوشمزه...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.