گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

پاورپوینت قانون رقابت قیمت: 5000 تومان

پاورپوینت قانون رقابت

قیمت: 5000 تومان

به نام خدا


سلام




نام پروژه:پاور پوینت قانون رقابت

تعداد اسلاید:59






قانون رقابت:


قانون رقابت مهمترین ابزار جهت ممنوعیت اعمال ضد رقابتی و تقویت رقابت‌ بازارها به حساب می‌آید، بطوری که در حال حاضر بیش از صد کشور جهان قانون رقابت دارند.



تفاوت میان قانون رقابت، تنظیم و تنظیم زدایی:


قانون رقابت و سیاست رقابتی در جهت تنظیم رفتارهای ضد رقابتی توسط بنگاه ها تدوین و اجرا می گردند،‌حال آنکه تنظیم زدایی در جهت حداقل ساختن آن دسته از عملکردهای دولتی است که در بازار موجد اختلال می شود. علاوه بر این موارد «تنظیم » نیز وجود دارد که در جهت کنترل فتارهای بنگاه ها در بخش هایی است که شکست های بازاری مشاهده می شود و رقابت به تنهایی قادر به حل مشکل نیست. تنظیمات به چهار صورت اقتصادی،‌ اجتماعی،‌بهداشتی و زیست محیطی می باشند.



 تنظیم قیمت و کنترل:


در این نوع تنظیم، یک توافق بلندمدت بین نهاد تنظیم‌کننده و بنگاه انحصاری وضع می‌شود و طی آن بنگاه متعهد می شود تا تقاضای مصرف‌کنندگان را در حد معقول و در حداقل هزینه برآورده کند و در عین حال ملزم می شود که قیمت محصول خود را در محدوده تعیین شده توسط آژانس تنظیم کننده قرار دهد.




خرید        سوال از فروشنده

دانلود کارت ویزیت شیک مخصوص فروش لوستر و پرده قیمت: 1200 تومان

دانلود کارت ویزیت شیک مخصوص فروش لوستر و پرده

قیمت: 1200 تومان

این مجموعه شامل40 کارت ویزیت با تصاویری زیبا می باشد.
اگر بدنبال کارت ویزیت در زمینه فروش لوستر و پرده هستید،حتما دانلود کنید
حجم این مجموعه حدود68 مگابایت بوده که برای دانلود بهتر و راحت به15 بخش تقسیم شده است.

فرمت:PSD

پیشنهاد ویژه:

قبل از خرید این مجموعه در این سایت و از بین سایر محصولات فروشنده دانلود بزرگترین پکیج کارت ویزیت آماده را حتما ببینید.شاید نیاز شما را برطرف کند.

تذکر بسیار مهم:
پس از پرداخت آنلاین،یک فایل نوت پد حاوی آدرس لینک های دانلود این مجموعه را دریافت می کنید.شماره موبایل فروشنده جهت پشتیبانی همراه این مجموعه قرار داده شده است.

خرید        سوال از فروشنده

سیستم‌های توصیه‌گر آگاه از اعتماد قیمت: 43000 تومان

سیستم‌های توصیه‌گر آگاه از اعتماد

قیمت: 43000 تومان

سیستم‌های توصیه‌گر آگاه از اعتماد













































































































































































































1.1



سیستم‌های توصیه‌گر......................................................................................................



3



1.1.1



توصیه‌های مبتنی برمحتوی.....................................................................................................



5



1.1.2



فیلترگذاری با تشریک مساعی(CF)[1]......................................................................................



6



1.1.2.1 فیلترگذاری با تشریک مساعی مبتنی بر حافظه............................................



6



1.1.2.2 فیلترگذاری با تشریک مساعی مبتنی بر مدل....................................................



8



1.1.3



توصیه ترکیبی..............................................................................................................................



9



1.1.4



ارزیابی سیستم‌های توصیه‌گر ..........................................................................................



10



1.1.5



چالش‌های سیستم‌های توصیه‌گر.....................................................................................



11



1.1.5.1شروع سرد....................................................................................................................



12



1.1.5.2 پراکندگی داده‌ها......................................................................................................



12



1.1.5.3 حمله .........................................................................................................................



12



1.1.6



خلاصه..............................................................................................................................................



13



1.2



مدل‌های محاسباتی در سیستم‌های توصیه‌گر اعتماد.................................................



13



1.2.1



تعاریف و خصوصیات...................................................................................................................



13



1.2.1.1 نماد سازی..................................................................................................................



14



1.2.1.2 شبکه‌های اعتماد......................................................................................................



14



1.2.1.3 وی‍ژگی‌های اعتماد......................................................................................................



15



1.2.2



معیارهای اعتماد محلی و جهانی.............................................................................................



17



1.2.3



 استنتاج ارزش‌های اعتماد.......................................................................................................



18



1.2.3.1 استنتاج اعتماد در شبکه‌های اعتماد بیناری .................................................



19



1.2.3.2 استنتاج اعتماد در ادامه شبکه‌های اعتماد........................................................



20



1.2.3.3. استنتاج ارزش‌های اعتماد ضمنی .......................................................................



22



1.2.3.4 مجموع اعتماد ...........................................................................................................



23



1.2.4



خلاصه ............................................................................................................................................



24



1.3



اعتماد ترکیبی در سیستم‌های توصیه‌گر .............................................................................



24



1.3.1



 سیستم‌های CF مبتنی بر حافظه آگاه از اعتماد....................................................................



26



1.3.1.1 فیلترینگ آگاه از اعتماد.............................................................................................



26



1.3.1.2 سنجش آگاه از اعتماد.................................................................................................



27



1.3.2



سیستم‌های CF بر پایه مدل آگاه از اعتماد.............................................................................



30



1.3.3



توصیه‌ها با استفاده از اطلاعات ضد اعتماد.............................................................................



32



1.3.4



فواید توصیه‌های آگاه از اعتماد....................................................................................................



32



1.3.5



مسیر تحقیق توصیه‌های آگاه از اعتماد.....................................................................................



33



1.4



نتیجه‌گیری.......................................................................................................................................



34





چکیده


سیستم‌های توصیه‌گر[2] برای مشکل بارگیری بیش از حد اطلاعات یک راه‌حل موثر  دارند، مخصوصا در دنیای آنلاین جاییکه با انتخاب‌های بی‌اندازه‌ای دایما مواجه هستیم. این سیستم‌ها سعی در پیدا کردن مواردی مثل کتاب یا فیلم دارند که با اولویت‌های کاربران بهتر هماهنگی دارند. براساس شیوه‌های مختلف برای پیدا کردن موارد مورد علاقه کاربران، ما می توانیم سیستم‌های توصیه‌گر را به سه گروه مهم طبقه‌بندی کنیم. ابتدا، سیستم‌های توصیه‌گر مبتنی بر محتوی، اطلاعات محتویی را بکار می‌برند تا یک توصیه بکنند. برای مثال، چنین سیستم‌هایی ممکن است یک فیلم رمانتیک به کاربری توصیه کنند که در پروفایل‌اش  علاقه به فیلم رمانتیک را نوشته است. دوم، سیستم‌های توصیه‌گر فیلترینگ با تشریک مساعی فقط روی رفتار گذشته کاربران مثل تراکنشات قبلی‌شان یا درجه‌بندی تکیه دارند. با مقایسه این اطلاعات، سیستم توصیه‌گر فیلترینگ با تشریک مساعی موارد جدید یا کاربرانی به کاربرانی پیدا می‌کنند. برای بررسی مشکل شروع سرد و دفع کردن انواع مختلف حمله، گروه سوم سیستم‌های توصیه‌گر، به نام  سیستم‌های توصیه‌گر آگاه بر اعتماد، پیشنهاد شده است. این سیستم‌ها از رسانه‌های اجتماعی و اطلاعات مطمئن برای توصیه کردن استفاده می‌کنند، که برای تعهد به بهبود دقت در توصیه‌ها نشان داده شده است. در این فصل، ما یک بررسی کلی روی سیستم‌های توصیه‌گر در وضعیت تهدید کننده با توجه بر سیستم‌های توصیه‌گر آگاه از اعتماد انجام می‌دهیم. بخصوص، ما راه‌های را توصیف می‌کنیم که اطلاعات مطمئن می‌تواند برای بهبود کیفیت این توصیه‌ها کمک کنند. در ادامه این فصل، ما سیستم‌های توصیه‌گر، سپس اعتماد در رسانه اجتماعی  و بعد سیستم‌های توصیه‌گر آگاه بر اعتماد را معرفی می‌کنیم.






خرید        سوال از فروشنده

مدل پویای قیمت گذاری اتاق برای سیستم مدیریت درآمد هتل قیمت: 5000 تومان

مدل پویای قیمت گذاری اتاق برای سیستم مدیریت درآمد هتل

قیمت: 5000 تومان

مقاله به زبان انگلیسی شامل 4 صفحه پی دی اف در زمینه صنایع  همراه با فایل ترجمه به صورت پی دی اف و ورد است. موضوع مقاله قیمت گذاری اتاق در سیستم مدیریت هتل می باشد.این مقاله در سال 2014 به چاپ رسیده است.


Dynamic room pricing model for hotel revenue

management systems

Abstract This paper addresses the problem of room pricing in hotels. We propose a hotel revenue

management model based on dynamic pricing to provide hotel managers with a flexible and efficient

decision support tool for room revenue maximization. The two pillars of the proposed framework are

a novel optimization model, and a multi-class scheme similar to the one implemented in airlines. Our

hypothesis is that this framework can overcome the limitations associated with the research gaps in

pricing literature; and can also contribute significantly in increasing the revenue of hotels. We test this

hypothesis on three different approaches, and the results show an increase in revenue compared to the

classical model used in literature.


مدل پویای قیمت گذاری اتاق برای سیستم مدیریت درآمد هتل




چکیده  این مقاله مشکلات قیمت‌گذاری اتاق در هتل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. ما به یک هتل، مدل مدیریت درآمد براساس قیمت‌گذاری پویا را پیشنهاد می‌کنیم تا مدیران هتل را با تصمیمات کارآمد و قابل انعطاف آماده کند و از ابزارهای بیشینه سازی[1] درآمد اتاق حمایت کند. دو ستون قالب پیشنهادی یک مدل جدید بهینه‌سازی، و یک طرح چند طبقه‌ای شبیه چیزی که در خطوط هوائی اجرا می‌شود، هستند. فرضیه ما این است که این قالب می‌تواند بر محدودیت‌های مرتبط با شکاف تحقیقاتی متون قیمت‌گذاری غلبه کند؛ و همچنین می‌تواند بطور قابل توجه‌ای در افزایش درآمد هتل‌ها نقش داشته باشد. ما این فرضیه را با سه شیوه مختلف آزمایش کرده‌ایم، و این نتایج نشان داد یک افزایش در درآمد با مدل کلاسیک  مورد استفاده در این مقاله مقایسه شده است.




[1] maximization




خرید        سوال از فروشنده

کسب درآمد عالی از تعمیر موبایل قیمت: 12750 تومان

کسب درآمد عالی از تعمیر موبایل

قیمت: 12750 تومان

در کتاب آموزش تعمیرات موبایل با قطعات مختلف گوشی های موبایل آشنا شده و اشکالات احتمالی این قطعات بررسی میشوند.


همچنین سعی شده ترتیب مطالب و نحوه ارایه آن به گونه ای ساده و قابل درک برای عموم باشد و ضمن سادگی، پیشرفت های جدید تکنولوژی و سیستم های دیجیتال کنونی در آن منظور شود.


در بخش اول : معرفی قطعات الکترونیکی


بخش دوم : شبکه ها


بخش سوم : قفل ها


بخش چهارم : معرفی بخشهای مختلف موبایل


بخش پنجم : پیغامهای نرم افزاری


بخش ششم : عیب یابی سطح ۱


بخش هفتم : عیب یابی سطح ۲


بخش هشتم : کدهای مخفی


1409812608 aaa4b82923da204db6f0e8ca3cb3252ce4203064
کتاب خودآموز راهنمای تعمیر و نگهداری سخت افزار موبایل که جامع ترین و تنها راهنمای آموزشی تعمیر این گوشیهای هوشمند و  به زبان فارسی می باشد، در ۱۴۵ صفحه و به صورت کاملا تصویری به شما کمک می کند تا با حداقل دانش از اطلاعات تخصصی تعمیر موبایل ، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات گوشی خود نمایید.
تعمیرات سخت افزار موبایل شامل :
باز کردن قاب پشت و باتری
تعویض اسپیکر پشت
تعویض خروجی صدا
تعویض دوربین جلو
تعویض دروبین پشت
تعویض پوشش لنز دوربین پشت
تعویض صفحه نمایش (LCD)
تعویض فلکس دکمه های پاور و صدا
image_1470506494

خرید        سوال از فروشنده