گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

گیلان بادام زمینی فروش بادام زمینی برنج و چای

بهترین و مرغوبترین بادام زمینی فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

کاش هرگز ندیده بودمت تا این همه عاشقت نمی شدم

کاش هرگز ندیده  بودمت تا این  همه  عاشقت  نمی شدم  نمیشه  بدون تو  زندگی کرد  حاضرم  یه  دستمو  بدم  اما  تو همیشه  در  کنارم  باشی نمیدونم  اسم  این  عشق  هست یا وابستگی  با  دلبستگی  با  شیفتگی  هر  کوفت  و  زهر  ماری  که  هست  یه  طرفشه  خیلی  قشنگه قشنگه  یه  طرفش  جهنم  واقعیه واقعا  دلم  داره  بدون تو  پر پر  میزنه  هیچ  راهی  هم  نیست  ادم  به  آرامش  یا رامش  برسه وای  خدا  این  دیگه  چه  خاصیتی  هست  در  آدمها هست  ادم  نصف  شب  از خواب بلند میشه  اونو  میبینه  همه جای  بدن  پر  از  عرق  میشه نه  میشه خوابید  نه  میشه  نخوابید نه  میشه  به اون  فکر  کرد  نه  نمیشه ادم  معلق  میشه بین  زندگی  و  مرگ  توی  این  حد و  وسط  گیر میکنه  نه  راه  جلو رفتن هست  نه  به  عقب برگشتن هست اتنظار  بیهوده ای که معلوم نیست  بیاد  یا  نیاد  اون روزهای  قبل از  آشنایی با اون  یادم  میاد  چقدر  راحت  بودم  با  اینکه  عشقی نداشتم  اما  به  هر  حال نمی دونستم  عشق  چیه اگر  یکی گریه می کرد  من  خنده ام  می گرفت  نمی  تونستم  عاشقان را درک  کنم  اما  حالا پس از  جدایی تازه  می فهمم عشق  چه  معجون  پیشرفته ای هست  حتی اگر انشتین هم  عاشق  می شد  نمی تونست این  معادله رو  حل کنه  اصلا میدونی چیه همه  دنیا  ناگهان  یه  ج.ری  میشه  ناگهان  از  اوچ  پادشاهی ادم  خوار  و  ذلیل  و  ناتوان میشه  تا  اون  هم  نیاد   ادم  ارام  نمیگیره  اوه  یعنی  عشق  همینه  نه نه نه نه  نمیخوام  فرار کنم از  دلم  ولی چه  جوری نمیشه کمه  دل  رو  کند  ازش  جدا شد  من  اونو  میخوام  میخوام  میخوام  میخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم  بیا  برگرد  بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.